Ranking QS World University Rankings ® by Subject

Ranking QS World University Rankings ® by Subject 2018 - Architecture and Built Environment

- 2019

QS World University Rankings ® by Subject 2019 - Architecture and Built Environment

Click to see the full QS World University Rankings® by Subject 2019 - Architecture and Built Environment

L’Università di Bologna rientra nelle prime 150 università del mondo nel subject Architecture and Built Environment.

Il Dipartimento di Architettura contribuisce in maniera prevalente al posizionamento dell’Ateneo in tale ambito.

- 2018

QS World University Rankings ® by Subject 2018 - Architecture and Built Environment

Click to see the full QS World University Rankings® by Subject 2018 - Architecture and Built Environment

- 2017

QS World University Rankings ® by Subject 2017 - Architecture and Built Environment

Click to see the full QS World University Rankings® by Subject 2017 - Architecture and Built Environment

A partire dal 2017 QS ha articolato le sue classifiche introducendo questo nuovo Subject.

- 2016

QS World University Rankings ® by Subject 2016 - Engineering-civiI and structural

Click to see the full QS World University Rankings® by Subject 2016 - Engineering-civiI and structural

L’Università di Bologna rientra nelle prime 100 università del mondo nel subject Engineering-civiI and structural.

Il Dipartimento di Architettura contribuisce in maniera significativa, ma non prevalente, al posizionamento dell’Ateneo in questo ambito.

- 2015

QS World University Rankings ® by Subject 2015 - Engineering-civiI and structural

Click to see the full QS World University Rankings® by Subject 2015 - Engineering-civiI and structural

L’Università di Bologna rientra nelle prime 150 università del mondo nel subject Engineering-civiI and structural.